JUMLAH PENGUNJUNG

Tips | Cara Nak Hack Password Facebook

Sabtu, 26 Mac 2011

Kali ini kita berkongsi cara dan tips untuk mengetahui password Facebook rakan-rakan anda.. Dah bersedia semua? Okey jom kita pelajari kaedah-kaedahnya..

Jom pedajal kawan-kawan bersama saya..

Ada beberapa cara yang anda boleh lakukan untuk mengetahui password rakan anda :

1) Tanya sendiri kepada rakan anda apa password facebook'nya (seelok-eloknya dilakukan sewaktu beliau lena dibuai mimpi indah), jika dia bagitau bererti anda beruntung dan rakan anda itu 'bangang'!

2) Di saat rakan anda ingin login di facebook, cepat-cepat intip password yang dia taip tanpa pengetahuannya.. Jika kantoi - risiko anda..

3) Pergilah ke tempat yang boleh mengajar anda untuk membaca fikiran orang lain agar anda dapat membaca fikiran orang itu di saat dia menaip password untuk login facebook..

4) Ancam dengan menggunakan senjata kepada rakan anda/orang lain agar dia memberitahu password'nya.. Jika dia report polis, itu tanggungjawab anda..

5) Pergilah ke dapur anda untuk mengambil pisau atau meminum baygon [klik sini untuk mengetahui apa itu baygon] agar anda cepat mati.. Kata old timer, kalau orang yang dah mati, roh dia mengetahui semuanya.. Jadi anda boleh mengintai password rakan anda dengan lebih mudah.. Sekali lagi, risiko anda tanggung sendiri (jangan cari aku nak cekik dah la)..

6) Kalau semua cara di atas tidak berhasil, maka anda kurang beruntung dan login'lah facebook anda sendiri kan senang.. apakejadahnya nak login akaun facebook orang lain kan?

Amacam? Brilliant tak idea aku? Hahaha! Korang jangan marah-marah naa.. Aku melawak je kat atas tu semua.. Tapi kalau korang berjaya buat salah satu cara kat atas tu, memang aku tabik spring la kat korang.. By the way, aku ada satu cara lagi la nak hack password orang ni.. Tapi terpulanglah kat korang sama ada nak ikut ke tak.. Aku bukan mengajar korang buat benda tak baik, tapi just nak sharing je.. Apa orang kata? Sharing is caring gitu..

Ok, cara-cara dia mudah saja.. Korang pernah dengar pasal cap jari tak? Yang pak cik polis selalu buat untuk kenalpasti penjenayah tu.. Tau kan? Pandai~

Kali ni kita praktikkan apa yang pak cik polis buat wokeh?

Pertama sekali, korang mesti dapatkan fluorescent powder.. Kalau tak kenal sila tengok gambar kat bawah ni..

Ni la fluorescent powder wokeh?

Kalau nak tau lebih lanjut lagi, silalah refer Incik Google.. Haa lagi satu, jangan nak tanya aku mana nak dapat menatang ni.. Satgi aku bubuh, aku tepek-tepekkan kat muka korang kang.. Korang nak buat pedajal, pandai-pandai korang la cari sendiri.. Hahaha!

Ok, lepas dah dapat fluorescent powder tu korang cari segelas air then korang masukkan powder tu.. Kacau sampai sebati.. Jangan pandai-pandai nak tambah mauripan la, sodium bicarbonate la, gula garam bagai semua tu..

Lepas tu korang cari barang yang selalu member korang pegang.. Contohnya macam handphone dia ke, mouse ke (bukan tikus cencorot tu tau) pastu korang salut dengan larutan tadi tu.. Salut yang aku maksudkan ni bukan korang rendam dalam larutan tu, tapi sapukan kat permukaan barang tu.. Kalau korang rendam handphone member korang dalam larutan tu aku risau nanti esok keluar paper :

"seorang remaja maut kerana minum air fluorescent powder"


Ok, kita sambung balik.. Nak sapu tu pun jangan sebarang sapu je tau.. Gunakan brush..


Guna brush yang untuk lukis-lukis tu pon boleh jugak.. Kalau takde pun, korang tibai la kakak korang or adik korang or makwe korang punye brush untuk make-up tu.. Hahaha!

Dah siap sapu, biarkan.. Tunggu sampai member korang tu pegang untuk guna.. Bila member korang pegang barang yang korang dah sapu tu, fluorescent powder tu akan melekat kat jari diorang.. So, bila diorang tengah taip password nak login fesbuk, cap jari diorang akan melekat kat keypad.. 

Time tu korang dah boleh senyum dajal la.. Kehkehkeh!

Macam ni kot senyum dajal tu

Bila member korang dah blah je dari lappy diorang, dengan sepantas kilat korang kunci pintu dan ambik longwave lamp (boleh cari kat kedai lampu) then korang suluhkan ke keypad lappy member korang.. Kalau tak kenal longwave length tu apa, sila tengok gambar kat bawah ni..

Ni longwave lamp fahamak?
Longwave length ni kira macam lampu yang nak tentukan duit tu palsu ke tak..


Bila korang suluh lampu ni kat keypad lappy member korang, secara autokratik automatik certain letters kat keypad tu akan glow disebabkan fluorescent powder tadi tu.. So, dari situ korang boleh dapatkan password member korang tu dengan susun balik letters yang glow tu (akan mengambil masa yang agak lama jugak la).. Tapi pandai-pandai korang la fikirkan apa password yang berkaitan dengan member korang tu.. Bila dah dapat tu, korang pedajal la member korang tu.. Hahaha!

So, tu je lah yang aku dapat tolong macam mana nak hack password fesbuk member korang.. Nak hack password e-mail pon boleh (jahat sungguh aku ni ajar orang benda tak elok).. Oh ya! Kalau korang rasa payah nak dapatkan fluorescent powder ngan longwave lamp tu, korang boleh guna fluorescent invisible marking pen.. Ala yang korang guna untuk meniru time exam tu.. Korang tulis formula or jawapan kat lengan then time cikgu takde korang suluh ngan lampu kat penutup pen tu kan? Toksah nak auta la, aku pon pernah buat jugak tapi time sekolah rendah dulu la.. Hehehe!


Aku ingat lagi pen ni aku dapat time beli aiskrim Mat Kool pastu kat batang aiskrim tu ada tulis "kau dapat magic pen satu", macam tu la kot.. Aku pon dah lupa la.. Dekat kedai alat tulis berlambak la kot diorang jual.. Korang tak payah susah-susah beli fluorescent powder sama longwave lamp tu wokeh?

So, selamat mencuba dan ingat! Segala risiko adalah tanggungjawab sendiri.. Hahaha!

*p/s: Aku terfikir cara ni sebab teringat cerita National Treasure yang first.. Terbaek!!

7 pujian:

cik kia berkata... [Reply to comment]

wah,terbaekkk lahhh ;)

Izat Rashid berkata... [Reply to comment]

HAHAHA thanx2..sila praktikkan la ye >_<

~hAKim ZaiLAn~ berkata... [Reply to comment]

jadi keje lak nak hack2 nih...haha

Izat Rashid berkata... [Reply to comment]

aku cuma nak sharing je bro, kalau rasa nak buat kau buat la..lama pulak tak sabo2 org ni..kehkehkeh

eddy berkata... [Reply to comment]

aku respect tips yang ko bagi nie... boleh tahan jugak cara presenting ko..hahahaha... thumbs up...

Muhd Hafiz berkata... [Reply to comment]

Nak pecah perut aku baca entri ko ni. HAHAHA XD

Izat Rashid berkata... [Reply to comment]

@eddy: thanx a lot bro! saya pon baru lagi dalam dunia blogging ni..

@Muhd Hafiz: HAHAHA bahaya tu! kena cepat2 pegi spital bro!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © 2011 INSPIRASI DIRI Design By Melz